HTML

2008.10.26. 21:37 aircooled

pálinka

Pálinka rajongó vagyok. Ezt beismertem magamnak és beismerem nektek is. Persze lehet ebből a infóból következteni minndefélére, de ezekre a következtetésekre nem is vagyok annyira kiváncsi.

Most hogy ezt megbeszéltük, vegyünk végig egy nekem nem tetsző szituációt. (halkan megjegyezném, hogy dőreség két hónapnál hosszabb időre barátokat befogadni az otthonunkba. Nem tesz jót a barátságnak sem meg nekünk sem.)

Bence fiúról fogunk beszélni, róla tudni kell, hogy néptáncos (tehát macsó féle) és ennek a tulajdonságának folyományaként nagyon jellemzően nem szokta magát észre venni, amikor meg esetleg észre veszi magát, akkor meg alibiből teljesen más témákban exponálja magát (jellemzően olyanokban amik tulajdonképpen tök mindegy kategóriába esnek nála).

Szóval ő egy ilyen srác. Ezzel nincs is probléma, mert valahogy én gyűjtöm magam köré az ilyen macsó tip lényeket. Azért irtam így mert nőben is van macsó és azokat is sikeresen.

A macsó tipusú lényekről még annyit, hogy borzasztó idegesítő egy létforma, viszont valamilyen oknál fokva felvillanyoz a társaságuk (és ezt megint ide írom nemtől függetlenül). Ez az én keresztem, viselem a manipulatív megnyilvánulásokat, a hazudozást, és figyelmetlenséget. Azt még hozzáfűzném, hogy sikerűlt már szexelnem macsó tipusú nővel és nem volt olyan jó.  (szóval macsó=önzés, ble)

Kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától, ez pedig a pálinka. A helyzet az, hogy pálinkából is van minőség, bizony pálinka is tud ízorgazmust okozni és még sorolhatnám. Ezek bebaszáson túli élvezetre is kapható pálinkák a prémium pálinkák. Mostanra ismételten van az ilyesminek kultúrája Magyarországon és ez nagyon nagyon szuper.

A prémium kifejezés pálinka témában is drágaságot jelent. Értsd 3,5 dl 3500 forintokban fájnak. Van ám más megoldás is, mégpedig az, hogy minőségi pálinkát veszünk termelőtől.

Na itt vannak ugye a bonyodalmak, mert hát termelő nem terem ám minden bokorban, pláne olyan nem, aki ténylegesen minőségi pálinkát csinál (értsd nincs a kesernyés utóíz, mert duplán párolt a cucc, vagy mi).

No de! Bence ismer ilyen szakit, sőt már volt szerencsém személyesen is vásárolni az úrtól eperpálinkát és röviden összefoglalva húha.

Megkértem az Beni fiút, hogy ugyanmár, ha otthon jár szánjon már rám fél órát és vásároljon nekem abból a csodából. Cserébe az éjszaka közepén elfurikáztam valahová, ott magához vett valamit és nagyon örült neki, hogy nem kellett lukasztani.

Hát bence (itt most kisbetű), hazament, és nem vásárolt nekem pálinkát, mert hogy sok volt a dolga (bruhaha!!!). Viszont még sem tudok rá igazán haragudni, mert a faterja jobb fej nála és küldött nekem a saját cuccából fél litert, hogy ápolgassam azzal a kis lelkemet. Azért itt még megjegyezném, hogy az apuka nem tudott a fiára bízott nemes feladatról, csupán spontán jóakarási szándékával mentette meg a következő költséghatékony pálinkázással kapcsolatos elképzeléseimet.

hát ez kb.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://spongya.blog.hu/api/trackback/id/tr27733360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása