HTML

SpongyaBlog

Kedves Sára,

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2008.10.26. 17:41 aircooled

4 nap

Összefoglalom. Az elmúlt négy nap (a mai is benne), az elvárásaim alatt teljesített. Gondoltam nem hagyom el a várost, hátha fog folyni egy kis vér. Ez eddig rendben is van, nagyon aktívnak és pörgősnek képzeltem az ünnepek kapcsán létrejött munka mentes időszakot. Nem lett az. Miért nem?  Nyomasztó hangulatom volt végig. Változatós módokon tettem kisérletet a hangulatom javítására, nem jött be, aztán változatos módokon próbáltam öntözni az agyamat. Ez egy darabig működött, de másnap mindíg csak rosszabb lett. Tegnap tetőzött, teljes depresszió, és nem esett jól már se szesz, se más. Bele is törődtem, hogy akkor ennyi volt, erre ma, vidáman ébredek teszek veszek jól elvagyok. Katasztrófa. Magamra vettem a történteket, először azt gondoltam, hogy depressziós vagyok (az vagyok), de rá kellett döbbennem, hogy csak a környezetem hangulatát veszem fel sikeresen. Tehát, ha szar kedve van az országban/városban mindenkinek, az rám is átragad és nincs rá gyógyír.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://spongya.blog.hu/api/trackback/id/tr23732931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása